BLIŹNIACY W BLOGOSFERZE

Hej, witamy Was w nowej odsłonie tzn. na nowym blogu! Może niektóre osoby, mogą kojarzyć nas z naszych osobnych blogów, lecz chcieliśmy stworzyć coś innego. Na tym blogu, będą pojawiały się nasze wspólne zdjęcia, przemyślenia, przeżycia oraz stylizacje. Mam nadzieję, że ten pomysł bloga się Wam spodoba i zostaniecie z nami na dłużej, niż tylko kliknięcie w post czy w link.
A dziś mamy dla Was jeszcze parę fotografii z dzisiejszego dnia i już zabieramy się za tworzenie następnych wpisów. Mam pomysł, by przedstawić Wam nasze historie związane z bycia bliźniakiem te zabawne i te mniej. 
Napiszcie co o tym myślicie ;)


















Related Articles

16 komentarze:

  1. Woow nie zdziwię się jak napiszecie że nikt was nie rozróżnia. Fajne zdjęcia macie. Ja też muszę wam po cichu napisać o czymś, że mam bliźniaka ale znak zodiaku hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze byłam ciekawa jak to jest mieć siostrę bliżniaczkę :D Życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Pozdrawiam ;*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chociaż w małym stopniu, będziemy mogli przybliżyć Wam posiadanie własnego bliźniaka :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne, pozytywne fotki. Ładne z was chłopaki i to w podwójnej dawce. Ja na przykład chętnie poczytam takie historie bo jestem jedynaczką, podobnie mój mąż i synek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja i pomysł, można powiedzieć,że z jajem. Powodzenia chłopaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście bardzo do siebie podobni, choć są cechy nawet wyglądu którymi się różnicie. Bardzo Ładne zdjęcia, spodobały mi się. Czekam na wasze historie to na pewno będzie ciekawe. Życzę wam powodzenia w prowadzeniu tego bloga bo zapowiada się świetnie. Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry pomysł na połączenie sił i wspólne blogowanie. Bardzo mi się podobają zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak miło spotkać podobne istoty blogujące. Same jesteśmy bliźniaczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Strony

@hub3rt3

BLIŹNIACY W BLOGOSFERZE

Hej, witamy Was w nowej odsłonie tzn. na nowym blogu! Może niektóre osoby, mogą kojarzyć nas z naszych osobnych blogów, lecz chcieliśmy stw...

Obserwatorzy